2011. augusztus 23., kedd

A legváratlanabb fordulatok díja

Nagy megtiszteltetés ért két illetve háromszor is megkaptam ezt a díjat.
LauraL-től és Haidey-től is  Köszönöm szépen!

Ezzel a bejegyzéssel a díj kikerül a blogra. Ezzel teljesítettem az egyik feltételt (1. Tedd ki a logót a blogodra!)


2. Köszönd meg annak, akitől kaptad!
Mindkettőjük chatfalán megköszöntem a megtiszteltetést.

3. Írj ki magadról 7 dolgot!
1. Az írás számomra gyógyszer, de néha túlzásban viszem és méreggé válik.
2. A családom érdekében azonban időnként még erről is képes vagyok lemondani.
3. Krónikus betűéhségem van, ha én már nem tudok írni, olvasok.
4. Szerintem van Isten.
5. Volt egyszer egy fekete macskám.
6. Párizsban egyetlen dolog van, amit igazán látni szeretnék: a Pére Lachaise temetőben Jim Morrison sírja.
7. Ha egyszer el kellene hagynom Magyarországot, egy indián rezervátumba mennék.

4. Küldd tovább 7 írónak!
1. Evetta Bright: Érzések és ballépések
2. Mili és Kylie: Valaki titokban rólad álmodik
3. Kella Gable: Armor rózsája
4. Rose Woods: Angyali démonok
5. Mimi: A gladiátor
6. Narmiraen: Álom
7. Lulu és Doree: SmiLe

5. Hagyj megjegyzést a blogjukon, hogy meglepetés várja őket nálad!

Még egyszer nagyon köszönöm a díjat!

Rica Whimsy