2018. január 1., hétfő

2017 - az apró csodák éve

2014-ben kifordult tengelyéből a világom, újra kellett építenem magam, és nagyon sok dolgot a környezetemben. Ha hasonló cipőben jársz, azt mondom, ne add fel! Gyűjts erőt és sok türelmet, de tarts ki! Elmúlt 2017, és úgy érzem, lassan beérik a változás. Akárhogy is számolom, ez bizony több, mint három év... Szóval türelem!
Nem tudom, valóban vannak-e csodák, ha igen, mekkorák; és úgy vélem, emberi szinten nincs tökéletesség, és nincs örök boldogság, de vannak boldog pillanatok, amik átsegítenek az utánuk érkező nehézségeken. Az elmúlt évben sok boldog pillanatban volt részem, melyeket megőrzök, és erőt merítek majd belőlük az esetleg elkövetkező nehezebb időszakokban, amikből már nem egyet megéltem és átvészeltem, remélve, hogy lesz jobb. Akár egy óriáskeréken, egyszer lent, egyszer fent...


Apró csodák

Több mint hetven könyvet olvastam el a múlt évben. Voltak közöttük meglepőek, lenyűgözőek és kevésbé érdekesek, de mindet szívesen forgattam. A dologhoz hozzátartozik, hogy jó ideje nem nézek televíziót, és online is csak néhány filmet láttam, extra kevés alvással beérem, és buszra várva is olvasok.

Szomorú, csendes évek után végre újra szól a rock - rengeteg zenét hallgatok, és gyakran táncolok.


A Győri Antológia Közösség Győr Művészetéért Díjat kapott.


Bakonybélben, a Győri Antológia Közösség műsora után, Réka útja című novellámat a közönség egyik kedves tagja elkérte.

Alkalmam volt személyesen találkozni különböző rendezvényeken Interneten megismert új emberekkel, írókkal - barátaim is vannak már közöttük. Köszönöm! 
(Bocsássák / Bocsássátok meg, hogy nem sorolok fel név szerint mindenkit, de félek, kihagyok valakit! 😊 💜)

Olvass hazait! - blog

Tanulom elengedni többek között (a civil életem nem-e blog tárgya 😉) a könyves problémáimat: a csalódásokat a könyvpiaci szereplőkben; a tiszteletlen, személyeskedő, nem építőjellegű kritikákat, blogbejegyzéseket, etc.
Személyes jellegűre szűkítettem a könyveimmel kapcsolatos (marketing) tevékenységet. A  könyves csoportokban kiszálltam a ringből, és felvettem a csendes megfigyelő attitűdöt, nagyon tanulságos kaland, és kevesebb sérüléssel jár. De azért... "Hasta la vista, Baby!"


Több éves kihagyás után elkezdtem és "majdnem" befejeztem egy új (nem fantasy) regényt, ami jelenleg a javítás stádiumában van.
Ezzel az írással - álnéven - túljutottam egy kiadó regénypályázatának első fordulóján. 

Milk and "Honey" - mert tejjel és mézzel szeretem a kávét...

2018? 

Jádeszív és még egy  J.
  Az újévi kívánságom, fogadalmam: ... 

Balázs Fecó-Keresztes Ildikó: A csönd éve volt...

 Sikerekben (csodákban) gazdag, boldog új évet kívánok!


(Képek: Pixabay, Molnár György, Olvass hazait blog)