2016. december 27., kedd

Várólista csökkentés 2017

Csatlakoztam Lobo Várólista csökkentés 2017 kihívásához, melynél olyan könyvek elolvasása a feladat, melyek régóta szerepelnek a várólistánkon. A kihívás feltételeit a linken olvashatjátok.

Várólista csökkentés 2017

Két Molyos polcon helyeztem el a könyveket, a Várólista csökkentés 2017 polcon szerepelnek azok a könyvek, amiket a kihíváshoz alapként választottam, a Várólista csökkentés 2017 alternatív polcra olyan kötetek kerültek, amik mentőövet jelentenek, ha valamelyik könyv kifogna rajtam az első polcról. Ez egy nehéz kihívás, hiszen mondhatjuk, hogy kötelező olvasmányokat adtunk magunknak.

A Várólista csökkentés 2017 polc könyvei

Michael Mansfield: Tűzlidérc
Nikosz Kazantzakisz: Krisztus utolsó megkísértése
Jerzy Snopek: Lengyel regék és mondák
Laurence Gardner: Mária Magdolna öröksége
Stanislaw Lem: Szénanátha
Marcel Proust: Álmok, szobák, nappalok
Gerald Messadié: Dávid király
Alan Baker: A gladiátor
Kristine Barnett: A szikra
Benkő László: Idegen tüzek
Benkő László: A megszerzett föld 
Lily Blake: Hófehér és a Vadász 

A Várólista csökkentés 2017 alternatív polc könyvei

Szepes Mária: Angyalok éneke
Müller Péter: Boldogság
Lionel Fanthorpe - Patricia Fanthorpe: Templomos rejtélyek és titkok
Natasha Solomons: Eltűnt férjek galériája
Vlagyimir Jakovlevics Propp: A mese morfológiája
Boglár Lajos: A sámán nyaklánca
Leon Uris: Kálvária
Boldizsár Ildikó: Boszorkányos mesék
Steve Nording (Nemere István): Petőfi Sándor magánélete
Kirk Douglas: Az utolsó tangó Brooklynban
Kéki Béla: Az írás története
Alain Thierry: A szívsebész

Első közzététel ideje: 2016. december 27. 
Helyzetjelentés: 2017. augusztus 28.
Jelenleg két könyvet olvasok Gerald Messadié-től a Dávid királyt és Kéki Bélától Az írás történetét, a tíz félkövérrel kiemelt könyv kész.
A 12. könyvet a Dávid király címűt befejeztem: 2017. szeptember 24-én.