2016. december 23., péntek

Áldott, békés és boldog karácsonyt kívánok!

Áldott, békés és boldog karácsonyt!

Két nehéz éven és sokkal több szomorú karácsonyon vagyok túl. Történnek az életben olyan dolgok, melyek után nehéz újra megbízni az emberekben. A legszörnyűbb, amikor olyanok fordulnak el tőled, akikre az életedet, a  jövődet vagy éppen a legbensőbb titkaidat bíztad. Tudod, hogy hibás vagy a dologban, ahogy a másik is, de valami érthetetlen okból a felelősség súlya teljes egészében rád hárul. Egyedül kell birkóznod a hétköznapokkal, a csalódással, a kudarccal, s azzal, hogy az ő szemükben mindenért te vagy a hibás, szíveskedj ezzel szembe nézni, és elviselni, ami tőlük neked "jár".  Ilyenkor a lelkeddel együtt hullik darabokra az ünnepek varázsa...
Az idén azonban újra történtek körülöttem hétköznapi csodák, ismét bízom benne, hogy az eljövendő karácsonyok nemcsak azért lesznek szépek, mert mindent megteszek, hogy a gyerekeim szeme ragyogjon.
Köszönöm a reményt és a barátságot, amit virtuálisan és valóságosan is kaptam, sokszor olyan emberektől, akiket tavaly karácsonykor még nem is ismertem. 
Köszönöm kedves olvasóim érdeklődését, elismerő szavait, sorait!

Köszönöm, hogy újra hihetem, a Téli Napfordulókor minden évben valóban újjászületik a Fény! 


💖💖💖