2022. december 31., szombat

2022. Összefoglaló – (Széttört) akkordok éve

Minden nehézsége, ezer kérdése, bizonytalansága ellenére számomra kulcsfontosságú esztendő volt a 2022-es, amely megerősített abban, hogy jó döntés volt újra komolyan venni a kiadási terveket, nemcsak a magam örömére írni.

Számos koncerten hallgattam kedvenc zenéimet, december 16-án death metál dalokkal búcsúztam erre az évre az élő zenétől, egy autentikusan hideg és dark helyen. Nyáron Zalaszántón jártam a Béke Sztúpánál. (Érdekes e kettő egymás után, de hiszen épp ennyire paradox most a jelenünk is...) 
Megjelent a Jádeszív. A Széttört akkordok egyre több olvasóhoz jutott el. Barátokkal, olvasókkal találkoztam az Ünnepi Könyvhéten és a Könyvfesztiválon, ahol először dedikáltam a NewLine Kiadó standjánál. 

Megtisztelő, megható és kedves olvasói vélemények érkeztek a regényekről, melyekért nagyon hálás vagyok. A belső késztetés mellett csodálatos motiváló erő, hogy a történeteim, a szereplőim, Josh és Gitta, Mark és Eliza, Alex és Lily közel kerültek hozzátok.

E néhány bevezető mondat után meséljenek a képek.

Hosszú kihagyás után az első  koncert: Sirenia, Surma, Dynazty
 

 2022. augusztus 27. – pontosan egy évvel a Széttört akkordok után 
megjelent a Jádeszív
 
 

 
Dugonics András Irodalmi Díj – a Széttört akkordok 
Young Adult kategóriában 5. helyezést ért el.

Az Év Könyve 2022 közönségszavazáson
 fantasy kategóriában a Jádeszív a legjobb 30 könyv közé került.
 
 
 
Rendezvények:
Ünnepi Könyvhét és
a Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál újra a Millenárison.
 



A könyves rendezvények számomra a barátokról szólnak, a találkozásokról. A könyv csodája összeköti az olvasót az íróval, az olvasót az olvasóval és az írót az íróval.
 


Kirándulások: Zalaszántóra, a Béke Sztúpához és Siófokra.
 


 
 
Egy inspiráló beszélgetésen vettem részt az X Rádió Misztika című műsorában, Hideg Alexandrával és Kerecsényi Évával
 
 

Több mint 22400 zenehallgatással töltött perc, ennek egy része írással egybekötve.


  Több mint 20500 elolvasott oldal, 58 db könyvben. Az  év kedvence és az utoljára befejezett kötet.

 

Amin jelenleg dolgozom: a Széttört akkordok folytatása.

BÉKÉS, BOLDOG 

ÚJ ESZTENDŐT KÍVÁNOK!