2016. december 31., szombat

Ez volt 2016...

Forrás: Pixabay

Egy kis válogatás mindabból, ami 2016-ban megdobogtatta a szívem.  Köszönöm!

Megjelent a Tullia meséi - Őrző második, korrektúrázott kiadása

Publioboox
"Egy csodálatos mese a felnőtté válásról, kötelességtudatról, szerelemről, halálról. Bogár Erika egy régmúlt idősíkra helyezte a történetét, külön, saját világot építve szereplőinek. Olyan világot, ahol a hagyományok szerint élnek, a becsület érték, és a hit erőt ad..."
(Eliza Beth - Mutasd magad!)

"A könyvben meglehetősen sokszor aratott a halál, és bóknak szánom, amikor azt írom, hogy Bogár Erikánál csak George R. R. Martin likvidálja gyakrabban a szimpatikus szereplőket."
(Lang Tünde - moly.hu)

Tullia fantáziaország, meséje ehhez híven varázsol. Ebben a varázslatban nagy része van a képszerű leírásoknak, a filmként pergő eseményeknek. Barbár korról olvashatunk, ahol az emberek mindennapi küzdelmét megnehezítik a haragvó istenek, megtestesülő szolgáik, a démonok; valamint kegyetlenkedéseikkel félelmet keltő emberi követőik."
(Szilvi3672 - moly.hu)
 
"Engem nem zavartak az egyszerű, nem túl érzelmes megnyilvánulások, jól illettek ehhez az úm."barbár" korhoz, amiben a cselekmény játszódik. Itt nem szerelemből mennek férjhez az aszonyok, de megszerethetik az urukat, és nem lelkesedésből mennek harcolni a férfiak, hanem kötelességből.Elképesztő viszontagságoknak lehetünk tanúi és bár a vég felemelő, de nincs happy end." 
(Kálmán_Eszter - moly.hu)

"Bogár Erikára akkor figyeltem fel, amikor egy írói Facebook-csoportban megosztott néhány bekezdést a könyvéből. Elámultam, milyen szépen fogalmaz."
(KNW - moly.hu)

"Még nem olvastam fantasyt. Erika világa azonban magával ragadott, főleg mert felismertem benne a régi magyar mondavilág elemeit."
(TiszlavicsMarcsi - moly.hu) 

Az év meglepetése


Megjelent a Végtelen Mezők Vándora novellás kötet

Könyvajánló
  
"A könyvolvasásához ma délután kezdtem, és a harmadik novella után azt éreztem, lassítanom kell, és igazi ínyenc módjára fogyasztani a betűket, lassan, utoljára hagyva a legjobb sorokat. És valóban, a címadó írás, a kötet utolsó lapjaira került, gondolom, nem véletlenül. Többször visszalapoztam, többször elolvastam a nem túl hosszú történetet, és ha éreztem csalódást, az azért volt, mert nincs tovább, vége."
(Apryl - moly.hu)

"Mindegyik novella egy-egy apró regény, amik bővebben kidolgozva akár nagyregények is lehetnének. A neveket most is imádtam.
Ha kedvencet kellene választanom, akkor a nehéz dolgom lenne. Nem tudnék dönteni A Végtelen Mezők Vándora és a Tündérszárnyak között."
(Diana_L - moly.hu)

"Igen, minden főhős nő: intelligens és tudatos, esendő és okos, naiv és gyermeki, kacér és játékos, különc és hagyománytisztelő, egyenes és magabiztos, nyitott és természetes, szabadgondolkodó és hívő – nyolc nagyon eltérő hölgy különböző időkből és terekből, akik megmutatják, hogy bár az ember az idők folyamán nagyon kevés változásra volt képes, az alapvető értékek mindig fennmaradtak, és fenn is fognak maradni."
(tmoni - moly.hu)

"Nagyon mély, nagyon lelki, érzéki és bensőséges gondolatok fogalmazódnak meg a kötetben. Nagyon szépen egymásra építve olvashatod és élheted át mindazt a tanítást és tudást, amire minden embernek szüksége van! Számomra nagyon meghatározó és elgondolkodtató olvasmány volt! Képes volt megnyitni új távlatokat, nézőpontokat, hozzáállásokat az életemben. Képes arra e pár írás, hogy segítsen még jobbá lenni az embernek. Elsőre fel sem tudja fogni az ember, hogy mekkora hatást ér el ezen könyvecske."
(Virizlai Richárd)

"Személy szerinti kedvencem egy szerelmes rész volt a vadász és egy állatorvos lány között, természetet, erotikát csempészve bele. Imádtam és többször is átolvastam.
Egy szépséges borító, még több történet és egy jó kiadó kellene Erikának. A körítés és reklám hiányzik-e könyvnek.
Annyira megérdemelné a nagyobb felhajtást, ismeretséget.
Jó, hogy ezt vettem kézbe karácsonyi olvasnivaló gyanánt. Felüdített, megrendített, könnyeket csalt a szemembe, de érzésekkel töltött meg!"
(Adri könyvmoly könyvei)

További hírek olvashatók könyvekről, könyves eseményekről itt a blogon, a Tullia meséi, illetve a Bogár Erika Facebook oldalakon, és persze szeretettel ajánlom minden könyvszerető ember figyelmébe a moly.hu-t.

Interjú
Sikerekben, gyönyörű könyvekben, érdekes olvasmányokban gazdag,
boldog új évet kívánok minden kedves idelátogatónak, olvasónak és írótársamnak!

Forrás: Pixabay