2017. július 2., vasárnap

Végtelen Mezők Hétvége - Az elvonulás és a kézirat javítás időszaka

Túl vagyok az írás első, felfokozott fázisán, amikor a történet nyers változata elkészül, most a javítás időszaka következik. 
Ma reggel ráadásul még egy novellát is elküldtem a szerkesztőnknek, hiszen összeállítás alatt az új győri antológia, amelynek bemutatója ismét a Győri Könyvszalonon lesz. 

Közösségünk díja

Különleges pillanatok ezek nekem, mert a J.V.B.-t hirtelen felindulásból kezdtem el, tudom-tudom, épp a Tullia meséi folytatása helyett... Eszembe sem jutott április 9-én, amikor az első füzetbe írt jegyzeteket gépre vittem, hogy nyár közepén  lesz egy befejezett, persze nem kész regényem, amivel még pályázok is. 

A jegyzetek

Az első ötvenöt A/4-es oldalt ráztam úgy össze, hogy elmerjem küldeni, most a százhetven oldalnyi anyag második fele vár még javításra.
Mivel rockzenészekről szól a történet, időközben elkészült nyolc dalszöveg is... 

Hatalmas JEEEE a rockereknek a sok-sok jó zenéért! David Draiman hangja és a Disturbed sokszor volt kísérőm az írás során. Köszönet érte  Demencze Ilonának az Olvass hazait!  bloggerének! (Azon töprengek, hogy valamelyik hétvégén hozok nektek egy listát az általam írás közben hallgatott zeneszámokról)


 

A közösségi média, bár próbálkozom vele, nem az én világom, néha viszont egész meglepő és vicces dolgokat produkál. Ez a játék a legjobbkor jött.


Szép nyarat kívánok minden kedves Olvasómnak, sok sikert és ihletett írást bárhol pályázó / vagy nem pályázó szerzőtársaimnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése