2017. június 4., vasárnap

Végtelen Mezők Hétvége - A Döntés és jön az Ünnepi Könyvhét!

 Pályázom J. V. B. -vel


Félkész regénnyel még sosem pályáztam, sem olyannal, amiben ennyi mindent bennhagytam, amit spontánul, cenzúrázatlanul, ösztönből írtam. Megpróbálom, mert nincs  vesztenivalóm. Akkor haragudhatnék magamra, ha veszni hagyom a lehetőséget. Majd meglátjuk... Részletet nem osztok meg, mert úgy emlékszem, nem lehet, de egy kis montázst készítettem a hangulat érzékeltetésére.


ROCKZENE - MISZTIKUM - ROMANTIKA - EROTIKA

Képek: Pixabay, wikipedia commons
 CSÚNYA BESZÉD - FÉLELEM - HALÁL - 18+

 

🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸

 

Dedikálás az Ünnepi Könyvhéten Győrben

 

 

Az Ünnepi Könyvhéten 2017. június 10-én 12-14 óráig Győrben a Baross úton találkozhatunk a Könyvbarlang antikvárium standján.

Minden érdeklődőt szeretettel várunk! 

 

  AKCIÓ!

 

 Ebből az alkalomból  június 5-től június 11-ig

az e-könyvek 50%-os kedvezménnyel vásárolhatók meg:  

https://publioboox.com/hu_HU/tullia-mesei-orzo1

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése