2017. május 13., szombat

Végtelen Mezők Hétvége - A csillagok együttállása

Kép: Pixabay


Néha meglepődöm a világ dolgain, még így is, hogy régóta vonzanak a misztikus témák.
Már írtam korábban, hogy J. V. B. munkacímmel egy rockerekről szóló regényen dolgozom. Úgy alakultak az események,  hogy hirtelen fontossá vált az egyik főhős születésnapja. Mivel nem fantasyről (csak egy kis misztikus borzongásról) van szó, számít a regény ideje és helyszíne, tehát a szülinap egy adott hónapban, nevezetesen júniusban lett esedékes. Az újságokban közölt napi horoszkópokon jókat mosolygok úgy általában, de a csillagjegyek tulajdonságaiban tapasztalataim szerint van valami... Így elővettem egy naptárat, és szépen bejelöltem a történet főeseményeit, majd megkerestem az így maradó csillagjegy (Rák) jellemzőit, mert elhatároztam a születésnapos ötletet csak akkor dolgozom ki, ha a csillagjegy illik zenész barátunkra... Nos, egész jól betalált... néhány pont a diszharmonikus tulajdonságokból ütött...
Ha megjelenik a regény - én mindent megteszek, hogy így legyen - a kedves olvasók majd igazolhatják vagy cáfolhatják a felfedezésem.
Az egész hét ilyen furcsaságok jegyében telt. Kutatószellem vagyok, hiába misztikum és fantázia azért igyekszem valamennyire a hihetőségre is törekedni. Sok minden más mellett kicsit utánanéztem a rocktörténelemnek is, kik  a legjobb gitárosok témában. Hiszen az én szubjektív (csajos) véleményem egy gitárosról nem biztos, hogy valóban a zenei tudást tükrözi. Szóval itt sem nyúltam nagyon mellé... Nem vagyok kifejezetten thrash metál rajongó, de azért van egy együttes, az Exodus, aminek a zenéjére időnként jól kitomboltam magam. És Gary Holt - néhány másik kedvencemmel - bizony ott van a Top 66 Hard Rock + Metal Guitarists of All time listán. JEEEE!!! (Azt már csak zárójelben jegyzem meg, hogy az egyik kedvenc könyvem címe is az Exodus Leon Uris tollából.)

Szép (misztikus, borzongós) hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése