2017. május 28., vasárnap

Végtelen Mezők Hétvége - 50000 látogató - Köszönöm!

Köszönöm, köszönöm és még egyszer köszönöm!!! 

Az 50000. kattintás megünneplése nagyszerű alkalom - én pedig azzal tudom a legjobban kifejezni olvasóim felé hálámat és köszönetemet az érdeklődésükért, ha mutatok valami újdonságot az írásaimból.
Ráadásul készülő regényem kézirata elérte a 300000 karaktert szóközzel és a 100 A/4-es oldalt.


Következzen egy részlet a J.V.B. munkacímmel készülő regényből. A címe továbbra is maradjon titok...
Ellenben rögtön az elején leleplezem a három betűt: Joshua Vernon Bradford, amerikai zenész, aki néhány hónapra Magyarországra érkezik, hogy együtt zenéljen a Hideglelés nevű magyar rockegyüttessel.

A képek forrása: Pixabay


– Este koncert, Josh, próbálnunk kellene. Holnapután be kell fejeznünk az új szám felvételét is. Casey hosszabb időre kiadta a stúdiót, így egy ideig nem jöhetünk. Nagyon kedvező ajánlatot kapott, én pedig elfogadtam, hogy ilyet nem érdemes kihagynia a barátságunk kedvéért.
– Megegyeztünk, hogy ma jövök – rövid káromkodás után folytatta. – Minek szerveztél keresztbe?
– Tudtad, hogy maximumon pörgünk az utóbbi időben, összeszedhetted volna magad, mielőtt idejössz. Menj el fodrászhoz! Oké, hogy a szakáll a védjegyed, de most úgy nézel ki, mint egy hajléktalan, nem úgy, mint a nők bálványa.
– A magam kedvéért növesztettem.
– Mégis ezzel veszed le a lábukról a csajokat, te rockisten – vigyorgott Franky.
– Hagyj, Franky!
– Oké, csak szedd össze magad estig! Mikor ettél?
– Tegnap.
– Josh dél van, a francba! Mennyit ittál reggel óta?
– Két… három sört.
– És így jöttél a motorral…
– Nem, taxival!
– Taxival? – Franky kinézett az ablakon az Indianre.
– Hülye vagy? Minek ülnék taxiba? Persze, hogy motorral jöttem.
– …anyád, Josh! Ez az én bandám! Nem éri meg, hogy egy ilyen instabil taggal dolgozzam. Nekem biztos ember kell, könnyedén szerzek új gitárost, hiszen rengeteg jelentkező van. Éneklek én többet, és Todd hangja is jó, te meg mész oda, ahova akarsz.
– Kirúgsz, Franky?
– Attól függ, mit produkálsz este...

Kép forrása: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Indian_Chief_Vintage.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése